Jídelní lístekclose

Chcete si rezervovat telefonicky?

Zavolejte hned!

callSluzby zákazníkum
chevron_right

Všeobecné Obchodní Podmínky

Všeobecné obchodní podmínky Tribus Business Ltd. (martiGO)

  1. Tribus Business sro (dále jen martiGO) je vždy pouhým prostředníkem mezi zákazníkem a leteckou společností, hotelem, autopůjčovnou a dalšími stranami, které se účastní procesu rezervace. martiGO nenese odpovědnost za samotné dokončení rezervace. Pouze partner se může rozhodnout, zda rezervaci schválí nebo ne.

  2. martiGO vám nabízí nejlevnější zájezdy; ale není zapojen do procesu plánování, což znamená, že martiGO nemůže nést odpovědnost za neúplné nebo nesprávné zákaznické informace a itinerář.

  3. Pokud byste měli nějaké problémy týkající se vašeho letu, ubytování v hotelu nebo půjčovny aut; kontaktujte prosím přímo příslušnou společnost. martiGO není schopno ovlivňovat rozhodnutí a politiku jiných společností. IV. Můžeme se postarat o vaše úpravy rezervace nebo rezervovat další služby vaším jménem, ​​ale na oplátku účtujeme servisní poplatek, který je zcela nezávislý na poplatcích účtovaných partnerskými společnostmi.

Obsah smlouvy, Due diligence, Platební podmínky, Změny v rezervacích

  1. martiGO je online vyhledávač cestování. Můžeme vám poskytnout informace o dostupnosti a cenách letenek, hotelů a půjčoven aut.

  2. martiGO jedná jménem a na účet partnera; a komunikuje mezi partnerem (dodavatelem) a zákazníkem. Po dokončení rezervace vzniká mezi dodavatelem a zákazníkem platná smlouva. martiGO musí být prostředníkem mezi těmito dvěma stranami. martiGO nemá nic společného s rozhodováním dodavatelů, zda přijmou zákazníka nebo ne.

  3. zda bude smlouva dokončena nebo ne; a pokud ano, jak, záleží zcela na dodavateli a zákazníkovi.

  4. Naše VOP platí pouze pro naši roli zprostředkovatele. Neplatí pro dodavatele a jejich služby nebo produkty. Dodavatelé mají své vlastní VOP, které se mohou lišit od našich. Mohou také poskytovat služby v určitých jazycích. Zákazník se pak musí ujistit, že dodavateli rozumí.

  5. Vždy platí aktuální VOP v den rezervace, i když se později změní. Podmínky zákazníků jsou platné pouze v případě, že s nimi martiGO souhlasí v písemné dohodě.

  6. Naši zákazníci najdou veškeré informace související s jejich cestou v našich potvrzovacích e-mailech nebo ve svých účtech na našich webových stránkách.

  7. Nabídky na martiGO nejsou pro martiGO nebo dodavatele nutně povinností. Pokud chce zákazník provést rezervaci, může tak učinit poskytnutím potřebných údajů. My je pak předáme jako zprostředkovatel dodavateli. Jakmile dodavatel souhlasí, zašleme našemu zákazníkovi potvrzovací e-mail. Smlouva je vždy uzavřena mezi zákazníkem a dodavatelem.

  8. I když zákazník dokončí více než jednu rezervaci přes martiGO, martiGO vždy zůstává prostředníkem a nikdy nevystupuje jako dodavatel zakoupené služby/produktu.

  9. Nabídky na martiGO jsou omezené. Neneseme odpovědnost za dostupnost, pokud je zásoba vyčerpána.

  10. Pokud neobdržíte potvrzovací e-mail od martiGO do hodiny, zkontrolujte nejprve nevyžádané e-maily. Pokud takový e-mail nemůžete najít, kontaktujte náš servisní tým.

  11. Zákazník je zodpovědný za různé části své rezervace. Chceme pouze upozornit naše zákazníky, že s množstvím různých dodavatelů stoupá možnost problémů.

  12. Jakmile zákazník obdrží náš potvrzovací e-mail, je třeba si uvědomit, že ne vždy je možné zrušit letenku/zájezd bez zaplacení jakýchkoli poplatků. MartiGO si také účtuje servisní poplatek, který je oddělený od poplatků, které si může účtovat váš dodavatel.

  13. Zákazník je výhradně odpovědný za poskytnutí správných údajů, aby se předešlo zpožděním, nákladům a komplikacím.

  14. Pokud si zákazník zarezervuje let a dodavatel nemůže nebo nevystaví e-letenku, náš zákaznický servis vás bude kontaktovat do 48 hodin a bude vás informovat o dalším postupu. Pokud takový hovor neobdržíte, kontaktujte náš servisní tým. martiGO má svobodu odmítnout rezervaci, pokud se ukáže jako příliš problematická. V tomto případě vám budou vráceny peníze v plné výši.

  15. Vaše osobní údaje, zejména e-mailová adresa, musí být vždy aktuální. Je také vaší odpovědností zkontrolovat složku se spamem/nevyžádanou poštou.

  16. Zákazník musí zkontrolovat každý potvrzovací a informační e-mail a v případě neúplných nebo nesprávných údajů nás okamžitě kontaktovat. Je také povinností zákazníka zkontrolovat každý potvrzovací e-mail a informace uvedené v e-ticketu a v případě neúplných nebo chybných údajů nás kontaktovat.

  17. Pokud služba nebo produkt nevyjde tak, jak je inzerováno, musí zákazník kontaktovat přímo dodavatele, protože martiGO v takových případech nenese odpovědnost.

  18. Různí dodavatelé mají různé zásady, jako jsou termíny odbavení. Zákazník je odpovědný za informování se a dodržování zásad; a odpovídá za náklady nebo škody, které vzniknou z nedbalosti.

  19. Celková cena je viditelná během celého procesu rezervace a je splatná po dokončení. Náš manipulační poplatek bude vždy viditelný samostatně a nebude vrácen v případě zrušení nebo změny původní rezervace.

  20. Zákazník si může na konci rezervačního procesu vybrat mezi různými způsoby platby. Případné poplatky budou zobrazeny před dokončením procesu rezervace.

  21. Poplatky za úpravy nebo zrušení letů závisí pouze na dodavateli a jeho VOP. Mohou se vyšplhat až na více než 100 % ceny rezervace. martiGO si účtuje pouze manipulační poplatek.

  22. V případě zrušení nebo změny může zákazník kontaktovat náš servisní tým. Za tuto službu účtujeme manipulační poplatek za vstupenku. Náš servisní tým vás podpoří a vysvětlí vám každou možnost.

  23. Speciální nabídky na našich webových stránkách jsou pouze pro zákazníky, aby si vytvořili obecný přehled o cenách. Ceny zobrazené během celého rezervačního procesu jsou platné ceny.

  24. Je odpovědností společnosti martiGO předat všechny relevantní informace a dokumenty zákazníkovi a dodavateli. Údaje, které tyto e-maily obsahují, závisí na zákazníkovi a dodavateli. martiGO nemůže nést odpovědnost za nesprávné nebo neúplné údaje.

  25. martiGO odpovídá pouze za úplnost a správnost obsahu na svých webových stránkách, nikoli však za obsah poskytovaný třetími stranami na našich a jejich webových stránkách.

  26. martiGO je odpovědné za hrubou nedbalost, nesprávné informace a jednání.

  27. Nároky zákazníka jsou předepsány do jednoho roku počínaje okamžikem, kdy si toho zákazník všimne, s výjimkou nároků zákazníka, ke kterým došlo v důsledku hrubě nedbalých nesprávných informací a jednání ze strany martiGO.(bunu hiç anlamadım)

  28. martiGO může kdykoli změnit VOP, ale o těchto změnách bude zákazníky informovat e-mailem.

  29. Smlouvy mezi smluvními stranami se řídí rakouským právem a místem soudu je Vídeň.

  30. Pokud by některá z výše uvedených podmínek byla neplatná, ostatní zůstávají vždy v platnosti.

  31. MartiGO.com může v případě podezření na podvod zahájit další kontroly jakékoli platební metody a vyžádat si od uživatele další informace. Pokud nebylo možné provést další kontroly, má martiGO.com právo zrušit rezervace. V takovém případě bude uživatel kontaktován pomocí kontaktních údajů uvedených při rezervaci. Uživatel je odpovědný za správnost kontaktních údajů a martiGO.com nemůže přijmout žádnou odpovědnost.

Aktualizace: 02.2021