Jídelní lístekclose

Chcete si rezervovat telefonicky?

Zavolejte hned!

Letovy lístek - Casto kladené otázky

Zadejte svou otázku do pole vyhledávání nebo se podívejte na témata v kategoriích.

search

Informace pro ty, kterí poprvé cestují letadlem

Nákup letenky Nákup nejvhodnejšího lístku zvýší kvalitu cestování na nejvyšší úroven. Po nalezení nejlepšího lístku, kterou hledáte, si mužete koupit s rozlišením, PayPal, Visa s 3D bezpecnostním systémem, vecerí, karty MasterCard a American Express z našeho webu s nejaktuálnejšími certifikáty zabezpecení. Martigo vám prináší výsledky ve velmi krátké dobe hledáním více než 540 leteckých spolecností soucasne. Poté je pro nekteré letecké spolecnosti povinné zkontrolovat online z webových stránek leteckých spolecností 24 hodin pred letem s informacemi o potvrzení lístku obdržených v e-mailu, zatímco v nekterých, pokud ano, bude celkový cas strávený na letišti bude být snížen. Príprava zavazadel Za normálních okolností máte prílohu na zavazadla v kabine a príspevek na zavazadla, které mužete dát letadlu. Nemusíte však mít príspevek na zavazadla u nízkonákladových letu (jako je EasyJet, Rynair). Pri nákupu vstupenek od Martiga mužete postupovat podle pokynu, pridat zavazadla kdykoli, nebo upgradovat svuj letový balícek a težit z placení navíc za veci, jako je výber sedadel zdarma, katering v kabine. At vás nic z toho vydesí; Mužete zavolat na náš tým 24/7 call centra a požádat je, aby pro vás naplánovali nejpohodlnejší výlet. Jdete na letište nejméne 3 hodiny predem na check-in. Pokud jste si koupili lístek s Martigo, od které letecká spolecnost, najdete oblast, kde se letecká spolecnost zpracovává pomocí obrazovky na letišti, obvykle se tato cást nachází na obrazovkách jako císlo letu a odpovídající sekce (prosinec 1881- 121 prosince 121 - napríklad 123 prosince) To znamená, že let TK 1881 byl zkontrolován mezi cítacem 121-123. Pozor zde; Ne každá letecká spolecnost poskytuje tuto službu zdarma. Mužete požádat o podrobné informace voláním týmu Martigo Call Center. Chcete-li provést transakci u odbavovacího pultu, predejte svuj pas nebo identifikacní informace obsluze. Vzhledem k tomu, že vstupenky, které si koupíte od Martiga, jsou prenášeny elektronicky do leteckých systému, nemusíte svuj e-mail tisknout ani ukázat. Poté, co osoba ve službe zpracovává váš príspevek na zavazadla, obdržíte znacku tašky, která elektronicky sleduje vaše zavazadla a palubní vstupenku, která vám poskytne bezpecnostní prukazy do letadla. Po odbavení Po check-in budete mít svuj potvrzení lístku a zavazadel, které naznacuje, z které brány nalodíte letadlo, z kterého ocíslované sedadlo budete sedet v letadle. Meli byste také mít pripravené ID, ridicský prukaz nebo pas. Venujte pozornost císlu dverí, prejdete na bezpecnostní kontrolní bod vedoucí k odpovídajícím dverím. Zde budete muset znovu projít taškou a kabinovým zavazadlem, pokud existují, prostrednictvím rentgenového zarízení a ukázat letovou kartu oficiálním. Císlo brány V tomto okamžiku mužete zkontrolovat císlo brány na palubním prusuru nebo prostrednictvím online check-in aplikace. Toto císlo brány/brány se však muže neustále menit, proto casto zkontrolujte císlo svého brány s císlem let na letišti. Sledujte všechna varování pred palubním pruvodcem, vložte telefon do režimu letu a najdete císlo sedadla na nástupišti a posadte se. Vzal jsem ulicku, ale nemusí existovat situace, kdy sedím u okna; Za tímto úcelem musí existovat povolení ostatních majitelu kresel a znalosti kabinového pruvodcí. Místo príjezdu Nyní jste prišli na konec cesty po zakoupení nejvhodnejšího lístku s Martigo. Poté, co letadlo pristane, si mužete vyzvednout telefony. Pokud se jedná o mezinárodní linii, mužete jít na kontrolu pasu; Pokud máte prenos, mužete jít k druhé bráne / dverím. Pokud je to váš konecný cíl, mužete prejít do kapel a vyzvednout si zavazadla. A pak? Pokud vás ve vašem cíli nesetkal nikdo, mužete si pronajmout auto nebo si koupit prevod voláním našeho týmu call centra, který je k dispozici 24/7.